Monday, February 23, 2009

Ann

kek cMC yang diorder oleh kakYah, ni ustazah kat sekolah saya, bersungguh2 kak yah minta saya buatkan, dan ini adalah 1st cake yang saya decorate sendiri, satu cabaran yang besar untuk diri saya sendiri.. mulanya saya draft untuk hiasan yang berlainan, tapi, nozzle yang pelu digunakan tertinggal kat rumah mak, so terpaksa saya membuat hiasa yang amat berlainan, Harap kak yah berpuashati, sebenarnya saya belum tunjukkan lagi pada beliau. Susah juga nak mendeco bagi saya yang masih baru setahun jagung ni, tanpa asas pula tu... Insya Allah akan saya pelajarinya suatu hari nanti.
Kek ni untuk ulangtahun perkahwinannya yang ke 13 >> selamat hari ulangtahun kak yah, (hari ni tau.)


Flavour : coklat moist
Hiasan : Buttercream & Piping Jelly
Berat : 1 kg
Harga : RM 35


No comments:

Post a Comment

Total Pageviews